Po włączeniu zapłonu (bez uruchamiania rozrusznika) słychać przez kilka sekund pracę pompy paliwa. Nie trzeba specjalnie dolewać paliwa do filtra, wystarczy kilka razy włączyć i wyłączyć zapłon, a instalacja paliwowa się napełni.
Prośba o analizę logów
Zwiń
X
-
Prośba o analizę logów
Witam koledzy
Mama prośbę o przeanalizowanie tych logów
Pacjent to ASV z turbiną z ASZ, wtryskami 216 i zaślepionym EGR.
Wydaje mi się jakby czasem go coś przyduszało
-
-
zrób każdy kanał z osobna. i 011 i 003 w trybie BsOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Pacjent to ASV z turbiną z ASZ, wtryskami 216 i zaślepionym EGR.
[ Dodano: Sob 15 Lis, 14 23:29 ]
No to udało mi się coś porobić, mam nadzieje że to wystarczyi że jest dobrze
DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_193343.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_193344.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_193339.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_193341.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_193345.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_193340.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_193342.html
STATYCZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_193350.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_193347.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_193348.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_193346.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_193349.html
BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_193385.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_193388.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_193387.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_193386.html
Komentarz
-
-
w logu dynamicznym 8-mej grupy widać że powyżej 2800rpm konkretnie limituje ilość paliwa przez mapę I.Q. via air mass aż do 40.4mg !
wiec w mapie ma widocznie aż tak policzone limitery(trzeba by zobaczyć wsad)
generalnie mała korekta mapki n75 powinna załatwić sprawęo ile to tylko to
albo lepiej - poprawić mapkę właśnie I.Q. via air mass
coby dalej pozwalała choć 48/49mg przy tej niby 'za małej' ilości powietrza - 2223.6
przy 2223.6 nawet i 51mg powinno się dobrze spalić
ewentualnie przepływomierz
co nie zmienia faktu że mapkę bym poprawił :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Przepływka do wymiany na początek, ewentualnie do przekalibrowaniaOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz